Politica de Retur
Conform OUG 34/2014, produsele realizate la comandă personalizată nu beneficiază de dreptul de retur.
Politica de retur se aplica doar persoanelor fizice. Produsele comandate de persoanele juridice (societati) nu pot fi returnate.
Conform legii comertului electronic OG nr.130/2000, art.7 alin.1 consumatorul ( cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului (cumparatorului) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor comandate, sa returneze produsul si sa instiinteze firma asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
- contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator (client);
- produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat, adica noi, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului;
Produsele ASPIRE SYSTEM DESIGN S.R.L., care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuielile de transport.
Pentru returnarea unui produs va rugam sa ne contactati la 0761 846 733 sau la adresa de email contact@aspirenails.ro pentru a stabili modalitatea de returnare.
Pentru produsele ce nu respecta cele mentionate returul poate fi refuzat sau valoarea returnata poate fi diminuata conform legii.
In cazul in care comanda este refuzata de catre client la momentul receptiei (adresa de livrare a clientului) din motive care nu tin de expeditor costul transportului este suportat de catre client sau retinut din suma achitata in avans. La orice modificare adusa clientul va fi informat.